Što su paketomati?
Paketomati su automatizirani uređaji koji se koriste za slanje i primanje paketa. Sastoje se od zaključanih pretinaca kojima se može pristupiti samo putem jednokratnog pina. Obično su postavljeni na javnim mjestima, kao što su trgovački centri, benzinske crpke i poštanski uredi, ali i na javnim površinama.
Zašto naručiti dostavu na paketomat, a ne na adresu?
Za razliku od dostave na adresu, sami birate u koje vrijeme želite otići preuzeti paket na obližnji paketomat.
Paketomati su dostupni svaki dan od 0 do 24, te su idealni za ljude koji ne mogu dočekati dostavljača na kućnoj adresi.
Kako da naručim dostavu na paketomat?
Prilikom izrade narudžbe, na zadnjem koraku kod izbora načina plaćanja i dostave s desne strane odaberite dostavu na paketomat. Klikom na otvara se prozor gdje birate najbliži paketomat na koji želite da se Vaša narudžba dostavi.
* Ukoliko se prozor za odabir najbližeg paketomat ne otvara ili se odmah nakon otvaranja zatvorio provjerite imate li upaljen Ad Blocker ili slično proširenje u pregledniku. Ukoliko posjedujete drugi preglednik pokušajte ponoviti narudžbu.
Koji su dostupni načini plaćanja?
Samo prethodno plaćene narudžbe moguće je preuzeti na paketomatu, te nije moguće plaćanje putem pouzeća. Dostupni načini prilikom izrade web narudžbe su karticom, Visa Premium karticom do 24 rate beskamatno, te općom uplatnicom / Internet bankarstvom
Koja je maksimalna veličina paketa kojeg se može dostaviti u paketomat?
Paketomati se sastoje od 3 pretinca različitih veličina - Mali (V: 8 cm, Š: 45 cm, D: 60 cm), Srednji (V: 17 cm, Š: 45 cm, D: 60 cm), Veliki (V: 36 cm, Š: 45 cm, D: 60 cm) do 20 kg, te će ovisno o veličini paketa Vaša narudžba biti dostavljena u jedan od tri navedena pretinca*
* Instar zadržava pravo u dogovoru s kupcem promijeniti način dostave ili otkazati narudžbu ukoliko naručeni artikli premašuju maksimalne dimenzije.
U načinu dostave ne vidim dostavu na paketomat.
Samo proizvodi s ikonom paketomat u gornjem lijevom kutu slike mogu biti dostavljeni na paketomate. Ukoliko imate više proizvoda u košarici, svi moraju imati ikonu kako bi cijela narudžba mogla biti dostavljena na paketomat.
Nakon što uspješno napravite narudžbu i naš web shop pripremi paket za isporuku, dobit ćete poruku sa pinom putem kojeg otvarate pretinac na paketomatu.
Paket možete preuzeti upisom pina na tipkovnici na paketomatu nakon čega će se otvoriti Vaš pretinac. Ukoliko se pretinac ne otvori provjerite jeste li dobro upisali pin i pokušajte ponovno.
U slučaju bilo kakvih poteškoća ili pitanja možete kontaktirati korisničku podršku na broj telefona: 01 7000 900
Pratite svoju pošiljku.
Svoju pošiljku možete pratiti OVDJE putem broja za praćenje pošiljke. Ne možete pronaći svoj broj za praćenje pošiljke?
Provjerite e-mail i SMS/VIBER poruku primljenu prilikom pokretanja procesa.
Pronađi najbliži paketomat.
Unesite adresu, mjesto ili poštanski broj kako biste pronašli paketomat koji vam najviše odgovara.